Μπορεί κάποια στιγμή να αισθανθείτε ότι η εμπειρία σας με τις υπηρεσίες μας δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας. Στη Domain.gr, κατανοούμε ότι μπορεί να προκύψουν προβλήματα που δεν τα είχαμε προβλέψει και δεσμευόμαστε να αντιμετωπίσουμε τις ανησυχίες σας άμεσα. Η εξυπηρέτησή σας είναι υψίστης σημασίας για εμάς και είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να επιλύσετε τυχόν παράπονα που μπορεί να έχετε σχετικά με τις υπηρεσίες μας.

Είμαστε Εδώ για να Βοηθήσουμε

Πριν υποβάλετε επίσημα το παράπονό σας, σας ενθαρρύνουμε να επικοινωνήσετε με το τμήμα υποστήριξης των πελατών μας. Πολλά ζητήματα μπορούν να επιλυθούν γρήγορα και αποτελεσματικά από τους έμπειρους εκπροσώπους μας στην υποστήριξη. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω:

Επίσημη Υποβολή Παραπόνου

Εάν το παράπονό σας δεν επιλυθεί μέσω της αρχικής επικοινωνίας με το τμήμα υποστήριξής μας, μπορείτε να προχωρήσετε στην υποβολή επίσημου παραπόνου. Κατά την υποβολή του, παρακαλείστε να δώσετε τις ακόλουθες πληροφορίες:

  1. Το ονοματεπώνυμό σας
  2. Ένα email επικοινωνίας
  3. Τηλέφωνο επικοινωνίας
  4. Αριθμό Παραγγελίας/ID
  5. Αναλυτική Περιγραφή του Προβλήματος/Παραπόνου σας

Μόλις λάβουμε την επίσημη υποβολή του παραπόνου σας, η ομάδα μας θα ξεκινήσει τη διερεύνηση του θέματος. Δεσμευόμαστε για την άμεση και δίκαιη επίλυση όλων των ζητημάτων. Θα σας ενημερώνουμε για την πρόοδο του ζητήματος και θα εργαστούμε για την εξεύρεση μιας ικανοποιητικής λύσης.

Στόχος μας είναι να αντιμετωπίζουμε τα ζητήματα εντός 3 εργάσιμων ημερών. Ωστόσο, ο χρόνος επίλυσης μπορεί να διαφέρει ανάλογα με την πολυπλοκότητα του ζητήματος.

Αναφορά Κατάχρησης Domain

Στη Domain.gr, δεσμευόμαστε να διατηρούμε ένα ασφαλές διαδικτυακό περιβάλλον. Εάν πιστεύετε ότι το domain που έχετε καταχωρήσει σε εμάς χρησιμοποιείται για spamming, phishing ή οποιαδήποτε άλλη κακόβουλη δραστηριότητα, παρακαλούμε να μας το αναφέρετε χρησιμοποιώντας το ακόλουθο email: complaints@domain.gr.

Θα πρέπει να δώσετε τα ακόλουθα στοιχεία:

  1. Το ονοματεπώνυμό σας
  2. Ένα email επικοινωνίας
  3. Τηλέφωνο επικοινωνίας
  4. Το(α) Εμπλεκόμενο(α) Domain

Λεπτομέρειες της κατάχρησης του Domain:

  1. Το Είδος της Κατάχρησης (π.χ Spamming, Phishing)
  2. Περιγραφή της Κατάχρησης
  3. Αποδεικτικά Στοιχεία ή Σχετικές Πληροφορίες
    • Επισυνάψτε στιγμιότυπα οθόνης (screenshots) ή αν υπάρχουν σχετικά έγγραφα.

Πρόσθετες Πληροφορίες:

  1. Ημερομηνία και Ώρα που έγινε Αντιληπτή η Κατάχρηση του Domain
  2. Πρόσθετα σχόλια ή Λεπτομέρειες αν Υπάρχουν

Στόχος μας είναι η αντιμετώπιση του ζητήματος να γίνει εντός 5 εργάσιμων ημερών. Ωστόσο, ο χρόνος επίλυσης μπορεί να διαφέρει ανάλογα με την πολυπλοκότητα του προβλήματος.

Τα Σχόλιά σας Έχουν Σημασία

Εκτιμούμε τα σχόλιά σας και λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη κάθε παράπονο. Τα σχόλιά σας μας βοηθούν να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας και να εξασφαλίσουμε μια καλύτερη εμπειρία για όλους. Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε τη Domain.gr.

0
ΚΑΛΑΘΙ
  • No products in the cart.